Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van margit - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van margit - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: margit

Blijf op de hoogte en volg margit

09 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen zijn in volle gang, rugtas en bagage ligt klaar.
Ik heb net ingecheckt voor de vlucht en ben nog beetje aan het kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn als ik er straks ben.

  • 10 Februari 2014 - 00:27

    Evert Hoven:

    Wat een stap Margit, een weekend retraite en dan opeens de Grand tour?
    Neem aan dat je dit al langer van plan was. Je hebt vast je redenen om dit avontuur aan te gaan. Wens je een goede vlucht en hoop dat je vindt wat je zoekt.
    Ben erg nieuwsgierig wie er terug komt:-)

  • 10 Februari 2014 - 00:31

    Karin:

    Leuk, moedige stap en we gaan je volgen!

  • 10 Februari 2014 - 00:33

    Margit :

    Dat weekend staat er volledig los van. Deze reis wil ik al jaren en nooit was het een goed moment..... Tot ik 2 weken geleden ineens dacht, waarom niet nu, eigenlijk niks wat me nu tegen houdt.

  • 10 Februari 2014 - 00:33

    Margit :

    Dat weekend staat er volledig los van. Deze reis wil ik al jaren en nooit was het een goed moment..... Tot ik 2 weken geleden ineens dacht, waarom niet nu, eigenlijk niks wat me nu tegen houdt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margit

Backpacken in Thailand en maar zien wat ik tegen kom.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4486

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

backpacken in Thailand

12 Februari 2014 - 12 Februari 2014

Chiang Mai

Landen bezocht: